FAQ

Diety dostarczane są specjalnie przystosowanymi auto-chłodniami co pozwala zachować jak najwyższą jakość posiłków oraz ciąg chłodniczy.
Łódź: możliwość wyboru godzin dostawy 18.00-24.00 lub 2.00-7.00
województwo łódzkie: 22.00-6.00
województwo mazowieckie: 1.00-7.00
inne województwa: 2.00-7.00
W celu doprecyzowania dokładnej godziny dostaw prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Istnieje możliwość dostarczenia cateringu do wyznaczonej godziny po wcześniejszym skontaktowaniu się, upewnieniu i potwierdzeniu poprzez biuro obsługi klienta. W zależności do miejscowości w niektórych przypadkach nie jesteśmy w stanie dać pełnej gwarancji.

Istnieje możliwość skorzystania z diety testowej. Aby ją zamówić skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: tel. 783 073 073.

Pojemnik można podgrzewać w mikrofali. Pamiętaj o zdjęciu folii ochronnej! Przy użyciu piekarnika zawartość pudełka należy przenieść do odpowiedniego naczynia.

Tak, istnieje taka możliwość jeśli zmiana zostanie wprowadzona z odpowiednim wyprzedzeniem poprzez kontakt z biurem obsługi klienta lub samodzielnie w panelu klienta. – w piątek do 11:59 na poniedziałek,
– w sobotę do 11:59 na wtorek,
– w poniedziałek do 11:59 na środę,
– we wtorek do 11:59 na czwartek,
– w środę do 11:59 na piątek,
– w czwartek do 11:59 na sobotę i niedzielę.

W razie zmiany adresu zamieszkania można przekierować dietę do miejscowości, która znajduje się w obszarze dostaw podwykonawcy. Należy z wyprzedzeniem poinformować o tym biuro obsługi klienta lub dokonać samodzielnie zmiany w panelu klienta.

Tak, z dietetykiem można się kontaktować poprzez kontakt telefoniczny podany na naszej stronie internetowej.

Menu na kolejny tydzień pojawia się w każde czwartkowe popołudnie.

Istnieje taka możliwość, jednak informacje z prośbą należy pozostawić w czasie składania zamówienia w notatce. Warto wziąć pod uwagę, aby wskazane miejsce było dostępne dla osoby dostarczającej.

Zmiany można dokonać jednokrotnie poprzez kontakt z wyprzedzeniem z biurem obsługi klienta.

Minimalna liczba posiłków wynosi 3. Nie dotyczy to jednak diety ketogenicznej oraz diety low carb, w których liczba posiłków jest stała i wynosi 4 oraz diety klasycznej, składającej się z 5 posiłków. Należy pamiętać, iż jeżeli klient redukuje posiłki w danej diecie to automatycznie kaloryka diety się zmniejsza.

Nie ma takiej możliwości, jednak rozwiązaniem jest skorzystanie z diety z wyborem menu, w której dokonasz wyboru rodzaju swoich posiłków spośród kilku propozycji. Pozwoli Ci to wybrać opcję, która najbardziej odpowiada Twoim preferencjom smakowym. Przy wyborze dań z diety z wyborem menu istnieje możliwość sprawdzenia składników poszczególnych dań.

Zamawiając dwie diety w tym samym terminie, na jeden adres oraz dokonując jednej, wspólnej płatności koszt dostawy nalicza się tylko raz. Składając dwa oddzielne zamówienia, koszt dostawy nalicza się dwukrotnie mimo wspólnego adresu dostawy.

Przyjmujemy płatności poprzez: przelewy24, blik oraz przelew tradycyjny. Przy skorzystaniu z opcji płatności przelewem tradycyjnym należy pamiętać, że dieta zostanie aktywowana po przesłaniu potwierdzenia przelewu w formie PDF do biura obsługi klienta.

Klienci mogą przekazać klucz/chip/kod do klatki kurierowi lub odbierać dostawę osobiście. Przy przekazaniu kurierowi klucza lub chipu należy poinformować o tym biuro obsługi klienta przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem, aby w razie zakończenia korzystania z naszych usług otrzymać zwrot własności.

Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Prosimy o składanie reklamacji mailowo lub telefonicznie bezpośrednio do biura obsługi klienta.

Jeżeli klient decyduje się na dietę z wyborem menu należy pamiętać o założeniu panelu klienta, w celu możliwości wyboru swoich ulubionych posiłków. Jeśli taki wybór nie zostanie wykonany na dany dzień w określonym czasie dostarczymy Ci dietę bazową, czyli wegetariańską.
– w piątek do 11:59 na poniedziałek,
– w sobotę do 11:59 na wtorek,
– w poniedziałek do 11:59 na środę,
– we wtorek do 11:59 na czwartek,
– w środę do 11:59 na piątek,
– w czwartek do 11:59 na sobotę i niedzielę.

  1. Odwiedź stronę główną torbasmaku.pl.
  2. Kliknij przycisk „Zamów” aby zostać przekierowanym do systemu zamówień.
  3. Zaznacz lokalizację, do której mamy dowieść Twoja dietę (jest to niezbędny krok, aby system mógł potwierdzić możliwość przyjęcia zamówienia).
  4. Wybierz i spersonalizuj swoją dietę.
  5. Wybierz dni, w które chcesz otrzymywać catering.
  6. Nie zapomnij o dodatkach! Przed płatnością masz możliwość dodania do swojego zamówienia: soków, koktajli, sałatek, kanapek, tortilli. To idealna przekąska dla Ciebie i Twoich bliskich!
  7. Dokonaj płatności.
  8. Odkrywaj niezapomniane smaki z Torbą Smaku!

Tak, z dietetykiem można się skontaktować poprzez kontakt telefoniczny podany na naszej stronie internetowej lub za pomocą formularza kontaktowanego umieszczonego na stronie głównej.

Zamawiając dwie diety w tym samym terminie, na jeden adres oraz dokonując jednej, wspólnej płatności koszt dostawy nalicza się tylko raz. Składając dwa oddzielne zamówienia, koszt dostawy nalicza się dwukrotnie mimo wspólnego adresu dostawy.

Jak najbardziej! Składając zamówienie masz możliwość wyboru dat, w które masz otrzymać swoje zamówienie. Zamawiaj swoją dietę jak chcesz i kiedy chcesz – bez weekendów, co dwa, trzy dni, jak tylko Ci pasuje!

Dieta z Wyborem Menu została stworzona z myślą o najbardziej wymagających klientach. Dzięki temu wariantowi sam decydujesz, NA CO MASZ OCHOTĘ! W Wyborze Menu zyskujesz możliwość dowolnego konfigurowania swojego jadłospisu. Wybieraj nawet z 38 posiłków każdego dnia! Z wyborem menu nie ma żadnych ograniczeń!

Dieta pudełkowa to wygodny sposób zdrowego odżywiania, polegający na dostarczaniu gotowych posiłków w specjalnie przygotowanych pudełkach, zachowując przy tym ciąg chłodniczy od wyprodukowania po dostarczenie diety pod Twoje drzwi. Nasza oferta cateringu dietetycznego obejmuje różnorodne dania i diety dostosowane do Twoich potrzeb żywieniowych. Posiadamy zbilansowane 3-5 posiłkowe diety oraz opcję z Wyboru Menu, w której wybierasz nawet z 38 posiłków dziennie. Dzięki Nam możesz cieszyć się smacznymi, zrównoważonymi posiłkami, bez konieczności gotowania, martwienia się kosztami żywności, czy planowania swojego dziennego jadłospisu.

Masz inne pytania?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas, lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta




    Ikonka fasolek

    Masz pytania?

    Nasze Biuro Obsługi jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku!

    Biuro obsługi - ikonka

    Biuro obsługi

    + 48 783 073 073
    Czynne w godzinach 7:00-16:00
    Dział dietetyki - ikonka

    Dział dietetyki

    + 48 669 260 008
    Czynne w godzinach 7:00-16:00
    Dział logistyki - ikonka

    Dział logistyki

    + 48 607 132 111
    Czynne w godzinach 7:00-16:00

    lub pisz na adres mailowy: bok@torbasmaku.pl

    0